Χριστούγεννα είναι αγάπη, ελπίδα, χαρά, συναίσθημα, η αγαπημένη γιορτή των παιδιών…..και στο σχολείο μας γιορτάζουμε κάθε χρόνο με την καρδιά μας οργανώνοντας δράσεις και σχολική χριστουγεννιάτικη γιορτή! Έτσι, δεν παραλείψαμε να στείλουμε τις ευχές μας στο College Pléiades που επισκεφτήκαμε στο πλαίσιο Προγράμματος Erasmus πριν λίγο καιρό. Τις ευχές συνόδευσε και ένα βιβλίο, προσφορά του […]
«Η υφαντική τέχνη στην ομηρική εποχή»
Η υφαντική είναι εικαστική τέχνη και αποτελούσε μέρος των ασχολιών των γυναικών της αριστοκρατικής τάξης. (ΙΛΙΑΔΑ Γ, 121-244). Κατείχε ιδιαίτερα σημαντική θέση στην οικιακή οικονομία παλαιότερων μορφών κοινωνικής ζωής και οργάνωσης, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες μιας οικογένειας και τη συναντάμε ευρέως στα Ομηρικά Επη, αφού βλέπουμε ακόμη και τις βασίλισσες (Πηνελόπη , Αρήτη, αλλά και τις θεές ) να αφιερώνουν τον […]
Η Ασπίδα του Αχιλλέα- ΙΛΙΑΔΑ ΟΜΗΡΟΥ
«Η Ασπίδα του Αχιλλέα» Γίναμε για λίγο το εργαστήρι του Ηφαίστου! Η περιγραφή της ασπίδας του Αχιλλέα από τον Όμηρο προσφέρεται για να ερευνήσουν περισσότερο οι μαθητές/-τριες στοιχεία του ομηρικού πολιτισμού και να κάνουν παραλληλισμούς με το σήμερα.Επιπλέον, πρώτον έχουν τη δυνατότητα να δουν πώς μετατρέπει ο ποιητής την περιγραφή ενόςόπλου, ενός δηλαδή εργαλείου πολέμου, […]
Χριστουγεννιάτικες Ευχές από την Α’ Γυμν
Στο πνεύμα των Χριστουγέννων, οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου (τμήματα Α2, Α3, Α4, Α5) συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δράση στο μάθημα των Αγγλικών με τη βοήθεια της καθηγήτριάς τους κ. Σιμογιάννη Σταματίας. Με πολλή φαντασία, μεράκι και δημιουργικότητα, ζωγράφισαν χριστουγεννιάτικες κάρτες γεμάτες ευχές, χρώματα και χαρά. Οι κάρτες αυτές στάλθηκαν στους μαθητές και τις μαθήτριες […]
Οι Σεληνίτες: Λουκιανός, Ἀληθής Ἱστορία
Οι Σεληνίτες A. Κείμενο Ο Λουκιανός (γενν. περ. 120 μ.Χ.), όπως γνωρίζετε από την Α΄ Γυμνασίου, στο έργο του Ἀληθής Ἱστορία (ή Ἀληθῆ Διηγήματα) περιγράφει ένα φανταστικό ταξίδι στη Σελήνη. Στο απόσπασμα που θα μελετήσετε περιγράφει με γλαφυρό και απολαυστικό τρόπο τους φανταστικούς κατοίκους της Σελήνης, τους «Σεληνίτες», τους οποίους γνώρισε, αφού το πλοίο με το οποίο υποτίθεται ότι […]
« Διδακτική επίσκεψη στην πόλη της Καλαμ
Διδακτική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στις 12-12-2024 από τους μαθητές/-τριες των τμημάτων Α2, Α3, Β1 και Β3 στην πόλη της Καλαμπάκας. Στόχος της επίσκεψης ήταν η γνωριμία του τόπου και του τοπίου με τρόπο βιωματικό. Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές/-τριες ξεναγήθηκαν αρχικά στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και Μουσείο Μανιταριών. Εκεί είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν 350 είδη […]
«Πρώτη Ενδοσχολική Επιμόρφωση eTwinning»
Την Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2024, μετά το πέρας των μαθημάτων υλοποιήθηκε η Πρώτη Ενδοσχολική Επιμόρφωση eTwinning του Σχ. Έτους 2024-25, από την εκπαιδευτικό του σχολείου μας, κ. Γάλλου Ζωή-Πολιτικών Επιστημών / Νομικής, Ambassador Λάρισας- Μαγνησίας. Ειδικότερα, το περιεχόμενο της επιμόρφωσης ήταν η πλατφόρμα Twinspace και η αξιοποίηση των εργαλείων της, η προσθήκη συνεργατών, δημιουργία project, […]
«ΕΘΝΙΚΕΣ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
O Διευθυντής του σχολείου μας κ. Παπαμαργαρίτης Βασίλειος– Αγγλικής Γλώσσας και Οικονομολόγος διακρίθηκε για την ποιότητα των δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του eTwinning. Η ποιότητα των Projects που υλοποίησε αναγνωρίστηκε με τις Εθνικές και Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας, οι οποίες αποτελούν απτή αναγνώριση των εκπαιδευτικών, των μαθητών/τριών και του σχολείου μας για το υψηλό επίπεδο των δραστηριοτήτων […]
«ΕΘΝΙΚΕΣ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότi η εκπαιδευτικός κ. Γάλλου Ζωή-Πολιτικών Επιστημών -Νομικής, eTwinning Ambassador Λάρισας- Μαγνησίας, έλαβε τις Εθνικές Ετικέτες Ποιότητας και τις Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας από τον Εθνικό Οργανισμό eTwinning για τη συμμετοχή της σε eTwinning projects. Αυτή η διάκριση επιβραβεύει την αφοσίωση, τη δημιουργικότητα και την ομαδική εργασία των μαθητών /-τριών μας […]
«3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων μ
Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, και με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και ευρύτερα της κοινωνίας για την ισότιμη πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, το σχολείο μας διοργάνωσε δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την καλλιέργεια μιας κουλτούρας αποδοχής της διαφορετικότητας. Συγκεκριμένα, μαθητές/τριες των Τμημάτων Ένταξης παρακολούθησαν […]