Μαθητές/-τριες της Β΄Γυμνασίου συμμετείχαν και φέτος στο 15ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που πραγματοποιήθηκε στο Μουσικό Σχολείο Λάρισας. Την Πέμπτη 30 Απριλίου οι μαθητές/-τριες παρουσίασαν στο φεστιβάλ το ρομποτικό σύστημα “Bee-bot in Action!“. Πρόκειται για μία κατασκευή που υλοποιήθηκε κατά την διάρκεια της χρονιάς στο εργαστήριο πληροφορικής με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού πληροφορικής του σχολείου κ. Ντάμτσιου Κωνσταντίνας. Η κατασκευή παρουσιάστηκε και στον περιφερειακό διαγωνισμό STEM 2026 Θεσσαλίας που πραγματοποιήθηκε στην Καρδίτσα στις 29 Μαρτίου και απέσπασε θετικές κριτικές.
Σκοπός του ρομποτικού συστήματος είναι η παρακολούθηση της υγείας των κυψελών ενός μελισσιού. Ελέγχει και μετράει το πλήθος των κυψελών που είναι προσβεβλημένες από κάποια ασθένεια και μεταδίδει ασύρματα τα δεδομένα σε ένα σταθμό βάσης όπου ο υπεύθυνος του μελισσιού μπορεί να τα επεξεργαστεί. Με την κατασκευή αποδεικνύεται, πώς η ρομποτική μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της σύγχρονης γεωργίας και μελισσοκομίας.
Οι μαθητές/-τριες που συμμετείχαν στο φεστιβάλ είναι: Γεραμπίνη Αιμιλία, Γκόγκας Παναγιώτης, Ζουναλή Νάγια, Καπούλας Λάμπρος, Καλφούντζου Χρύσα, Κούρτη Κυριακή, Παπαδημητρίου Νίνα.
Παρακάτω παρουσιάζεται το βίντεο με την λειτουργία της κατασκευής.










