Με ιδιαίτερη επιτυχία και το αμείωτο ενδιαφέρον των μαθητών μας πραγματοποιήθηκε τη Τρίτη 21/04/2026 στο σχολείο μας μια εξαιρετικά σημαντική ενημερωτική δράση με θέμα την οδική ασφάλεια και την κυκλοφοριακή αγωγή. Η πρωτοβουλία αυτή υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων του «Ενεργού Πολίτη», με στόχο την καλλιέργεια κοινωνικής υπευθυνότητας και τον σεβασμό στο κοινωνικό σύνολο.
Καλεσμένοι στην εκδήλωση ήταν έμπειροι Αξιωματικοί της Τροχαίας Λάρισας, οι οποίοι μετέφεραν στις μαθήτριες και τους μαθητές των τμημάτων Γ1 και Γ2 πολύτιμες γνώσεις για την ασφαλή καθημερινή μετακίνηση στον αστικό ιστό.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης αναπτύχθηκαν διεξοδικά κρίσιμα θέματα που αφορούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, δίνοντας έμφαση όχι μόνο στους κανόνες που διέπουν την κίνηση των πεζών, αλλά και στις υποχρεώσεις όσων χρησιμοποιούν ποδήλατα. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στο επίκαιρο ζήτημα των Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων (ΕΠΗΟ), όπως είναι τα ηλεκτρικά πατίνια, καθώς η αυξανόμενη χρήση τους από τους νέους καθιστά επιτακτική την κατανόηση των κανόνων ασφαλείας και των νομικών πλαισίων που τα διέπουν.
Είναι αξιοσημείωτο ότι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρακολούθησαν τη διαδικασία με υποδειγματική προσοχή και ιδιαίτερο ενδιαφέρον, γεγονός που αποτυπώθηκε στον ζωντανό διάλογο που ακολούθησε. Οι ερωτήσεις που τέθηκαν προς τους Αξιωματικούς της Τροχαίας ήταν καίριες και εύστοχες, αποδεικνύοντας ότι τα παιδιά προβληματίζονται ουσιαστικά για την οδική πραγματικότητα και αντιλαμβάνονται την οδική ασφάλεια ως βασικό πυλώνα της ιδιότητας του ενεργού και υπεύθυνου πολίτη.
Ως Διεύθυνση του σχολείου, ευχαριστούμε θερμά την Τροχαία Λάρισας για την άμεση ανταπόκριση και την εξαιρετική παρουσίαση. Τέτοιες πρωτοβουλίες ενισχύουν την εξωστρέφεια του σχολείου μας και συμβάλλουν στη διαμόρφωση ευσυνείδητων πολιτών που σέβονται τη ζωή και την ασφάλεια, τη δική τους και των γύρω τους.








